آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
گلیم فرش-pic1

گلیم فرش

گلیم سلیمان صباحی ارائه دهنده جدیدترین محصولات سنتی فرش گلیم به صورت ماشینی میباشد.
فروشگاه اینترنتی گلیم سلیمان صباحی برای ارائه محصولات خود در زمینه تولید و فروش، و اخذ سفارش ، در حوزه انواع فرش گلیم در نوع گلیم ماشینی ،شروع به کار در شبکه ی اینترنت و فروشگاه اینترنتی خود کرده است .
شرکت گلیم سلیمان صباحی به دلیل استقبال کاربران از محصولات سنتی ایران، در قالب فرش گلیم های سنتی مفتخر به عرضه مرغوب ترین و باکیفیت ترین محصولات گلیم ماشینی با قیمت مناسب برای عرضه به تمام اقشار جامعه میباشد .
ضمن استقبال فراوان مشتریان ،و ایجاد امکان خریدی سهل تر، گلیم سلیمان صباحی با ایجاد امکان خرید مجازی ،به جلب رضایت بیشتر مشتریان خود پرداخته است .
یکی از دیگر اهداف و اصلی ترین انها ،که باعث شد گلیم سلیمان صباحی اقدام به فروش آنلاین نماید و جدید ترین انواع گلیم ماشینی را به صورت اینترنتی در معرض نمایش بگذارد ،این بود که :
گلیم ماشینی مورد سفارش مشتری، بدون هیچ گونه واسطه ای با قیمتی مناسب تر ،از طریق گلیم سلیمان صباحی در اختیار کاربران قرار گرفته و هزینه های فروش با واسطه برای مشتریان گرامی به صفر برسد .
محصولات گلیم ماشینی، تولیدی گلیم سلیمان صباحی در طرح های مختلف : فانتزی ،عشایری، سنتی ،کودکانه ، با قیمت بسیار پایین تر از نوع دستباف ان ،از طریق این درگاه به فروش میرسد .
اطلاعات تماس
مدیریت: مهدی مسجدی آرانی
09132634245
آدرس: کارخانه| کاشان اران و بیدگل شهرک صنعتی سلیمان صباحی بلوار اصلی یک بعد از فرعی 5 شرکت فرش سلیمان صباحی
http://soleymansobahi.com/


آگهی دهنده: soleymancarpet
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان اصفهان - کاشان - فرش و موکت در کاشان
آدرس: كاشان اران و بيدگل شهرك صنعتي سليمان صباحي بلوار اصلی یک بعد از فرعی 5 شرکت فرش سلیمان صباحی
به روز شده در:۱۳۹۸/۱۰/۱۸
بازدید: 278 بار
ایمیل: