آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»لوازم»فرش و موکت»تبديل عکس به تابلو فرش ماشيني
تبديل عکس به تابلو فرش ماشيني-pic1

تبديل عکس به تابلو فرش ماشيني

چنانچه به دنبال هدیه ای متفاوت و مناسب جهت کادو و هدیه به دوستان و عزیزانتان هستید و یا قصد دارید اثری ماندگار،متفاوت و هنری در منزل و محل کار خود نصب کنید، تابلو فرش چهره را می توان به عنوان یکی از گزینه های پیشنهادی در نظر گرفت .

فرش و تابلو فرش نیلوشاب به پشتوانه چندین سال تجربه در زمینه تبدیل عکس و چهره به تابلو فرش، به شکل حرفه ای در زمینه تبدیل عکس به تابلو فرش فعالیت می کند. ما گلچینی از بهترین های دستگاه های فرش بافی و مناسبترین رنگ بندی بافت چهره را انتخاب کرده و با استفاده از مجرب ترین طراحان فرش چهره، اقدام به طراحی تابلو فرش چهره می کنیم. همچنین قبل از بافت، طرح تابلو فرش را برای شما ارسال می کنیم و پس از اطمینان از تایید طرح توسط شما، بافت تابلو فرش را توسط پیشرفته ترین دستگاه های فرشبافی روز دنیا انجام می دهیم. در حال حاضر تابلو فرش های چهره، در فرش 1000 شانه با تراکم 3000 بافته می شود. همچنین امکان بافت دیجیتال تابلو فرش ( چاپ دیجیتال روی تابلو فرش ) فراهم شده است که تصاویر با کیفیت بالا روی تابلو فرش چاپ می شوند.

مجموعه نیلوشاپ، در طی این مدت سعی داشته بهترین کیفیت طراحی و بافت را برای مشتریان ارائه کند و خوشبختانه رضایت مشتریان از نتیجه نهایی، مهر تاییدی بر ادعای کیفیت برتر ماست. سند این مدعا، طراحی و بافت هزاران تابلو فرش سفارشی برای سلیقه های مختلف، در ابعاد متفاوت برای مردم عزیز ایران و حتی در خارج از مرز های ایران بوده است و خوشبختانه تاکنون توانسته ایم لبخند را بر لبان همسران، مادران و پدران و عزیزان بسیاری بنشانیم.


با توجه به سلایق متفاوت مشتریان سعی شده علاوه بر حفظ کیفیت و قیمت مناسب، سایز های متنوعی برای سفارش در نظر گرفته شود. همچنین دو نوع بافت تابلو فرش ( بافت تابلو فرش ماشینی و چاپ دیجیتال روی فرش ) قابل سفارش است. شما می توانید قیمت ها و سایزهای قابل سفارش را در این قسمت مشاهده کنید: تبدیل عکس به تابلو فرش و چاپ دیجیتال روی تابلو فرش


آگهی دهنده: نیلوشاپ2
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان اصفهان - آران و بیدگل - فرش و موکت در آران و بیدگل
آدرس: آران وبیدگل
به روز شده در:۱۳۹۶/۴/۲۲
بازدید: 559 بار
ایمیل:
نام
ایمیل
پیام
Security Image
کد امنیتی فوق را وارد نمایید.